مقاومت گفتمان متکی بر معنویت است

حوزه/ محمد رضوی گفت: مقاومت فرد نیست که با شهادت او از بین برود و یا تعطیل شود بلکه یک گفتمان متکی به معنویت است که روز به روز جهان‌شمول‌تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمد رضوی امروز در مراسم گرامیداشت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله که با حضور اساتید وطلاب و کادر مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، با تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان، اظهار داشت: حادثه‌ای که اتفاق افتاد یک واقعه ناگوار بود دشمن سعی دارد با از بین بردن فرماندهان حماس و جبهه مقاومت، آن را تضعیف کند که چنین امری هرگز محقق نخواهد شد.

معاون سیاسی سپاه نقده تصریح کرد: امروز اگر سید حسن نصر الله شهید شد، باید بدانیم که نبرد و مبارزه با اسرائیل متوقف نخواهد شد، ما حاج قاسم‌ها داده‌ایم اما هنوز انقلاب و جبهه مقاومت در مسیر خود باقی است و با قدرت هم آن را ادامه می‌دهد و اندیشه‌ها برقرار می‌باشد و این یعنی نقشه‌های دشمن راه به جایی نخواهد برد وهمچنان مقاومت ایستادگی در برابر صهیونیست را خواهد داد و با قدرت بیشتری به سمت نابودی این غده سرطانی پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین جنگ امروز گفتمان حق و باطل است ابزارهای آن متفاوت است و موشک و نبرد نظامی بخشی از گفتمان است و ما باید تلاش کنیم گفتمان مقاومت را که هر روز جهان‌شمول‌تر می شود، گسترش دهیم.

رضوی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ابزار مبارزه ما دیانت و معنویت ماست که موجب پیوند همه امت‌های آزاده دنیا بدون در نظر گرفتن مسائل اعتقادی و دینی آن‌ها شده است.

وی گفت: اقدام‌های تروریستی دشمن فقط موجب آبروریزی آن‌ها و شناخته شدن بیش از پیش در دنیا به عنوان یک پادگان ترور می شود و رژیم صیهونیستی و حامیان آن‌ها را که به دروغ علم آزادی را بلند کردند، رسواتر می کند و روز به روز موجب افول جایگاه آن‌ها در دنیا می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha