دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: جوخه ترور رژیم صهیونیستی، سران محور مقاومت را در این روزها نشانه رفته است به نوعی که در ماه‌های گذشته شاهد ترور اسماعیل هنیه در تهران و جمعه گذشته نیز شاهد ترور سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان بودیم که این‌ها نمونه بارز تروریسم جهانی و دولتی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت؛ سیدحسن نصرالله به دست ارتش تروریستی اسرائیل در سخنانی اظهار داشت: رژیم اسرائیل امروز در باتلاق بزرگی فرو رفته است و برای بیرون آمدن از آن دست یک سری عملیات‌های غیرانسانی و تروریستی در سطح منطقه می‌زند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: جوخه ترور رژیم صهیونیستی سران محور مقاومت را در این روزها نشانه رفته است به نوعی که در ماه‌های گذشته شاهد ترور اسماعیل هنیه در تهران و جمعه گذشته نیز شاهد ترور سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان بودیم که این‌ها نمونه بارز تروریسم جهانی و دولتی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: اسرائیلی‌ها با حمایت مستقیم مالی و لجستیکی و اطلاعاتی آمریکایی‌ها و غربی‌ها دست به یک ترور گسترده در خاورمیانه به ویژه در کشورهای محور مقاومت می‌زنند به امید اینکه بتوانند بر پیکره جبهه مقاومت ضربه وارد کنند ولی تاکنون هر کاری که در این زمینه انجام داده‌اند با شکست روبرو شده است.

وی اضافه کرد: بی‌شک شهادت بزرگانی همانند شهید سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و دیگر سران جبهه مقاومت هیچگونه تأثیری در روند مبارزه با امپریالیسم جهانی و به ویژه اسرائیل غاصب در منطقه نخواهد داشت.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از موضع مجامع بین‌المللی و حتی کشورهای اسلامی در قبال جنایات صهیونیست‌ها، یادآور شد: متأسفانه در طول یک سال اخیر تا به امروز که بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین و لبنان به دست ارتش تروریستی اسرائیل غاصب به شهادت رسیده اند ولی با این وجود هیچ عکس‌العملی به معنای واقعی از سوی کشورهای جهان به ویژه دولت‌های اسلامی دیده نشده است که این نشان می‌دهد بسیاری از کشورهای متخاصم دنیا آرزوی از بین رفتن جهان اسلام و تکه تکه شدن آن را در سر دارند.

حجت الاسلام محمدی بیان داشت: دشمن می کوشد با این ترورهای کور و غیرانسانی اجازه ندهد وحدت در بین امت اسلام محقق شود زیرا اگر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان امروز وحدت واقعی داشته باشند هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند جلودار آنها باشد زیرا پیروزی حق بر ناحق وعده الهی است و صاحبان اصلی زمین در آینده ملت‌های مظلوم به ویژه امت اسلام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha