دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
وحید طالبی

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: مسیر ایثار و شهادت، مقاومت و مبارزه و دفاع از حقوق مستضعفین متکی به یک فرد نیست و این علم را ۱۴۵۰ سال قبل نبی اکرم برافراشته، ائمه معصومین(ع) در اهتزاز نگه داشتند و حرکت کرده‌اند و علمای دین و مجاهدین حقیقی راه الله آن را ادامه دادند و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در تجمع مردم شهرستان پلدشت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله که در مسجد جامع شهرستان پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و رذالت‌هایی که به خرج داده حقیقتا قلوب مردم ایران و جهان را جریحه دار کرده‌است و مردم مسلمان ایران به روش‌های مختلف انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست طی روز های اخیر پس از اعلام شهادت شهید راه قدس عالم مجاهد و خستگی ناپذیر شهید سید حسن نصرالله با تجمع‌های متعدد به نمایش گذاشتند.

وی افزود : مردم کشورمان با تجمع و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست با شهید سید حسن نصرالله تجدید میثاق ، اعلام کردند راه این شهید را ادامه می‌دهند و برگزاری تجمع و مراسم های متعدد پیوند عمیق خود را با جبهه مقاومت به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه پلدشت تصریح کرد: شهادت پایان کار مجاهدین در راه خداست و اجر و مزد تلاش بیش از ۵۰ ساله عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر شهید سین حسن نصرالله در مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی و دزدان سرگردنه، جز شهادت نمی‌توانست باشد و این باعث افتخار اوست که به دست رژیم نامشروع و زنازاده به شهادت رسیده‌است و از این جهت شهادت او شبیه شهادت جدش سیدالشهداست.

وی خاطرنشان کرد: مسیر ایثار و شهادت، مقاومت و مبارزه و دفاع از حقوق مستضعفین متکی به یک فرد نیست و این عَلَم را ۱۴۵۰ سال قبل نبی اکرم برافراشته، ائمه معصومین(ع) در اهتزاز نگه داشتند و حرکت کرده‌اند و علمای دین و مجاهدین حقیقی راه الله آن را ادامه دادند و از این به بعد هم ادامه خواهد داشت .

شایان ذکر است: مردم شهرستان مرزی پلدشت در این تجمع وحدت بخش از محور مقاومت ، حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کردند و جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

این مراسم با عزاداری برای شهدای جبهه مقاومت به پایان رسید.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha