دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
شهید سید حسن نصرالله

حوزه/ عبدلی گفت: حزب الله ده‌ها سال است نیرو و مدیر و فرمانده تربیت کرده است، هر چند شهادت سید مقاومت برای همه ما مسلمانان دردناک بود اما ذره‌ای خلل در عزم و اراده حزب الله و امت اسلامی در جهت حرکت سریع برای نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

رقیه عبدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، با تسلیت شهادت شهید نصرالله و نیلفروشان، اظهار داشت: این ترورها دو مسئله را آشکارتر می کند اول این که رژیم کودک کش اسرائیل به یقین رسیده است که افولش نزدیک است و لذا می خواهد با ترورهای کور برای خود زمان بخرد و دوم این که همان‌گونه که امام امت هم فرمودند نباید به رژیم کودک‌کش امان داد که فرصت دادن به آن موجب جری‌تر شدن آن ها خواهد بود.

وی ادامه داد: حزب الله ده‌ها سال است نیرو و مدیر و فرمانده تربیت کرده است، هر چند شهادت سید مقاومت برای همه ما مسلمانان دردناک بود اما ذره‌ای خلل در عزم و اراده حزب الله و امت اسلامی در جهت حرکت سریع برای نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: قرآن کریم در آیات مختلفی حزب‌الله را تحسین کرده و به آن‌ها وعده پیروزی قطعی و یقینی داده است و حزب‌الله کسانی هستند که همه وجود آن‌ها ایمان به خدای یکتاست و هرگز با دشمنان خدا و دین خدا از در دوستی و برادری وارد نمی‌شوند و هرگز فریب دشمن را نمی‌خوردند و ناامید نمی‌شوند.

وی گفت: کسانی که زبان و عملشان یکی است و آن‌چه را بر زبان می‌رانند در دل نیز بدان ایمان راسخ دارند حزب‌الله هستد و البته باید بدانیم حزب‌الله مختص به یک منطقه جغرافیایی نیست و همه امت اسلامی که هدف‌شان مبارزه با طاغوت و نابودی دشمنان بشریت است، حزب‌اللهی هستند.

عبدلی اضافه کرد: خدای متعال در برابر جریان حزب‌الله، حزب‌الشیطان را معرفی می‌کند که بارزترین نشانه آن‌ها نفاق و دو رویی و دشمنی با حق و فراموشی یاد خدا و دروغ و نیرنگ است.

وی ادامه داد: امروز آمریکای جنایتکار شیطان اکبر است و اگر رژیم کودک‌کش صهیونیستی دست به جنایت و قتل و غارت می‌زند به پشتوانه آمریکا، کشورهای غربی و سازمان‌های بین‌المللی است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین‌دژ گفت: آنان‌که فقط به ظاهر قرآن توجه کرده و هیچ نگاه و عملکرد عمیقی در اطاعت از دستورات بیان شده در قرآن ندارند . لازم است آیات الهی را خوب بفهمند وبدانند که در مسابقه دیانت و حق‌پرستی کسانی پیروز و برنده‌اند که با دوستان الهی دوست و با دشمنان الله دشمن باشند، در هیچ کجای قرآن اغماض و حق‌کشی و سستی در دفاع از مظلوم صلح به‌بار نیاورده است. چرا که اقتدار اسلام و جامعه اسلامی زمانی میسر است که همه ما مصداق أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ باشیم و تنها در این صورت است که در زمره حزب‌الله خواهیم ماند و از میان یاران آخر الزمانی غربال نخواهیم شد و برای جامعه موعود آماده به خدمت خواهیم ماند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha