دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
تصاویر/ مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: رژیم جعلی، غاصب، منحوس و کودک‌کش اسرائیل با این ترورهای ناجوانمردانه و مذبوحانه نمی‌تواند پرچم و علم اسلام و جبهه مقاومت را پایین بکشد، بلکه جبهه مقاومت با این ترورها مقتدرتر و آماده تر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره عصر امروز در مراسم عزاداری و یادبود شهید سید حسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان و فرماندهان مجاهد حزب الله در مسجد جامع امام خمینی(ره) شبانکاره، اظهار داشت: جبهه مقاومت متکی به شخص نیست بلکه متکی به اسلام است.

وی افزود: با رفتن یک یا چند نفر خللی در کار جبهه مقاومت و دین اسلام به وجود نخواهد آمد.
اگر غیر از این بود باید با شهادت پیامبر(ص) دین اسلام هم به پایان می رسید اما می بینیم که دین اسلام روز به روز در حال گسترش است.

حجت الاسلام پردل ادامه داد: رژیم جعلی، غاصب، منحوس و کودک‌کش اسرائیل با این ترورهای ناجوانمردانه و مذبوحانه نمی‌تواند پرچم و علم اسلام و جبهه مقاومت را پایین بکشد، بلکه جبهه مقاومت با این ترورها مقتدرتر و آماده تر می شود.

وی بیان داشت: همان طور که حکیم و زعیم انقلاب اسلامی و رهبر جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله فرمودند رژیم صهیونسیتی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

امام جمعه شبانکاره تاکید کرد: مطمئن باشیم که این جنایات و ترورها پایان رژیم غاصب اسرائیل را رقم خواهد زد و زودتر از موعد از صحنه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha