دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر گفت: اندیشه و راه و مکتب سید حسن نصرالله فراموش نمی‌شود و ادامه می‌یابد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: بر همه مسلمانان واجب است که حامی مردم لبنان به‌ویژه حزب الله باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق یاریگری حزب الله همین مسئله بزرگداشت شخصیت سید حسن نصرالله است، افزود: دبیر کل حزب الله عمر خویش را در راه جهاد صرف کرد و مثل کوهی استوار مقابل دشمن ایستاد.

امام جمعه دیر گفت: از دست دادن چنین شخصیتی سخت و یک ثلمه است اما وقتی شخصیتی از امت اسلامی گرفته می شود، خداوند مثل او یا بهتر از او را جایگزین می کند.

وی با تاکید بر اینکه با شهادت چنین شخصیت هایی اندیشه آنها فراموش نخواهد شد، بیان داشت: با مشخص شدن جانشین سید حسن نصرالله، اهداف و مرام این شخصیت و راه و مکتب او ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: با توجه به فضاسازی دشمن و پادوهای داخلی و خارجی او علیه دبیرکل حزب الله، برگزاری مراسم بزرگداشت ایشان تودهنی به مزدوران و پادوهای دشمن است تا نشان دهیم سید حسن نصرالله شخصیتی گرانمایه برای ما و امت اسلامی و مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: انتقام خون سید حسن نصرالله و یاران شهیدش را خواهیم گرفت اگرچه جبهه مقاومت از لبنان و یمن و عراق این روزها در حال انجام همین کار هستند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فضای مجازی و کار رسانه‌ای در شبکه های اجتماعی، افزود: باید در زمینه فضای مجازی و کارهای رسانه ای به نفع جبهه مقاومت فعال تر اقدام کنیم و کم کاری نکنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha