دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
شهادت سیدحسن نصرالله موجب اقتدار بیشتر جریان مقاومت می‌شود

حوزه/ استاد حوزه علمیه کاشان گفت: با به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، جریان مقاومت نه تنها از بین نخواهد رفت بلکه با قوت و استحکام بیشتری ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام علی خیری، در درس خارج فقه و اصول در مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی این شهر، با تسلیت شهادت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، جبهه مقاومت و امت اسلامی، اظهار کرد: الحق این عالم مجاهد، شهیدانه زندگی کرد و مرگش نیز ختم به شهادت شد.

وی، شهادت پرچمدار مقاومت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله را ثلمه‌ای بزرگ دانست و تاکید کرد: تجربه در تاریخ نشان داده است که با رفتن رهبران، هرگز جریان از جاری و ساری بودن باز نمی‌ایستد.

استاد حوزه علمیه کاشان افزود: همانگونه که حجت‌الاسلام سید عباس موسوی دبیرکل پیشین فقید شهید حزب‌الله لبنان، هنگامی که به شهادت رسید، حزب‌الله قوت بیشتری گرفت و سید مقاومت حسن نصرالله را پرورش داد، بطور حتم جریان مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله با اقتدار و مستحکم‌تر خواهد شد و قطعا این روال برای پس از شهادت این عالم مجاهد، رهبران قوی تر و بزرگتری به عرصه خواهند آمد و جریان مقاومت ساری و جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: همانگونه که مسئولان عالیرتبه نظام به ویژه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند دست‌های توطئه و فتنه در کار است و رژیم صهیونیستی برای این ترور باید مجازات و متنبه شود اما شهادت سید حسن نصرالله نباید هرگز موجب نامیدی در جریان مقاومت و خدایی ناخواسته نیروها و هواداران مقاومت از این مصیبت بزرگ مایوس و نامید شوند.

حجت‌الاسلام خیری بیان کرد: با شهادت شخصیتی بزرگواری مانند سید حسن نصرالله ثلمه‌ای وارد شد اما قطعا خداوند تبارک و تعالی از روی حکمت این امتحان را پیش آورد، بنا براین جریان مقاومت به مراتب بیش از این مصیبت، مهم است.

وی یادآور شد: اگر مصیبت پیش آمده بزرگتر از جریان مقاومت می‌بود، چه بسا حکمت خداوند متعال زیر سوال می‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha