دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان ، در مراسم یادواره شهدای قصرشیرین

حوزه/ حجت الاسلام جلیلیان گفت: شهید سید حسن نصرالله مجاهدی کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالمی با فضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی بود که شهادت پاداش ده ها سال جهاد فی سبیل الله ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان، ظهر امروز، در مراسم یادواره شهدای قصرشیرین، با تسلیت شهادت سید حسین نصرالله و تعدادی از فرماندهان محور مقاومت به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی، اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله مجاهدی کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالمی با فضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی بود که شهادت پاداش ده ها سال جهاد فی سبیل الله ایشان است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کرمانشاه با بیان اینکه اگرچه شهادت سید حسن نصرالله ،یک ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر است، گفت: با شهادت وی ضربات مقاومت بر پیکره رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی کوبنده تر خواهد شد و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار مقاومت در جهان ، در وصف این شهید با عظمت ، نشان دهنده شخصیت کم نظیر این فرمانده جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه ما شهدا و فرماندهان بزرگ و والامقامی را در راه مقاومت همچون حاج قاسم سلیمانی از دست داده ایم، اظهار داشت: با شهادت این بزرگان محور مقاومت قویتر شد، همانطور که دنیا متوجه شد شهادت حاج قاسم از حیات حاج قاسم کوبنده تر بود، این بار نیز خون سید حسن نصرالله ،بیش از پیش جبهه مقاومت را علیه رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی متحد می کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان ادامه داد: جنایتکاران کودک کش صهیونیستی، منتظر برخورد محور مقاومت و همرزمان شهید نصرالله در مجموعه حزب الله و محور مقاومت باشند، چرا که زمان نابودی آن ها فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه این گونه اعمال شنیع و و ترورها و جنایات، ناشی از استیصال و درماندگی و ناتوانی و به آخر رسیدن صهیونیست ها است، ادامه داد: شهیدان نصرالله و حاج قاسم ،به تنهایی یک ملتند که تمامی آزادیخواهان جهان ادامه دهنده راهشان خواهند بود ، از این رو با اقتدار در برابر دشمنان ضد بشریت و سفاک خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام جلیلیان با تأکید بر اینکه ملت ایران با رشادت های شهدا و رزمندگان و با سلاح ایمان و با قدرت معنوی، اتحاد، انسجام و اعتقاد به نصرت الهی و با رهبری امامان انقلاب توانست در برابر ابرقدرت ها بایستد و به پیروزی برسد، گفت: امروز در سایه رهبرهای رهبر معظم انقلاب، به عنوان پرچمدار مقاومت در جهان نیز ایران اسلامی به یک ابرقدرت در دنیا تبدیل شدیم.

وی گفت: تا زمانی که ما یک رهبری حکیم و مجاهدانی خستگی ناپذیر و همرزم حاج قاسم داریم ، هیچ گونه نگرانی نداریم ، چون پیروزی از آن جبهه و محور مقاومت است.

در پایان آیین های عزاداری برگزار و از تعدادی از رزمندگان پیشکسوت و خانواده های شهید دوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha