شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از سامانه بانک فیلم نامه نویسی حوزه علمیه

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با تاکید بر این که ایده‌های جذاب و نو در نسل امروز اثرگذار است، گفت: جشنواره و بانک پادکست از ثمرات دوره حجره هنر و جشنواره ایده‌های رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رستمی در آئین رونمایی از «بانک فیلم‌نامه‌نویسی حوزه‌های علمیه» و افتتاحیه نخستین جشنواره رسانه‌ای «پادکست حوزه» که با حضور قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد رویدادی هستیم که حدود یک سال برای آن زحمت کشیده شده است.

ببینید:

تصاویر آیین رونمایی از "بانک فیلم‌نامه‌نویسی حوزه‌" و افتتاحیه جشنواره رسانه‌ای "پادکست حوزه"

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه باید در قالب‌های نوی رسانه‌ای پیشتاز باشد، اظهار کرد: مرکز رسانه و فضای مجازی یک مجموعه خدمت‌رسان رسانه‌ای است و خدمات این مرکز در بخش‌های اطلاع‌رسانی، تولیدات رسانه‌ای، آموزش رسانه‌ای، رصد و ساماندهی شبکه فعالین فضای مجازی است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه جشنواره و بانک پادکست از ثمرات دوره حجره هنر و جشنواره ایده های رسانه‌ای است و مدیریت چندرسانه‌ای به تولید محصولات چندرسانه‌ای می‌پردازد، عنوان کرد: ایده‌های جذاب و نو در نسل امروز اثرگذار است. سال گذشته دوره "حجره هنر" نیز برگزار شد که ثمره خوبی به همراه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان امروز به سمت پادکست‌ آمده‌اند، تصریح کرد: امروز پادکست در فضای رسانه‌ای بسیار پرطرفدار است.

وی اضافه کرد: این ظرفیت در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه وجود دارد که سامانه‌ای طراحی کند که تمام پادکست‌ها در آن تجمیع شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha