سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین‌وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرد: بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین‌وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران؛

ضمن تشکر از شرکت شما در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با تقدیر از کلیه دست‌اندر کاران اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و نیز کلیه کسانی که به نحوی در خلق این حضور باشکوه مؤثر بودند، با احترام به هردو نامزد ریاست جمهوری مرحله دوم و با توجه به معیارهای انتخاب اصلح در کلام امام خمینی – قدس سره – و مقام معظم رهبری – مدظله العالی – و با عنایت به ضرورت‌های کشور و انقلاب، بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین‌وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم.

از همگان انتظار می‌رود با شرکت پرشور خود در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    7 1
    وطیفه اصلی و ذاتی روحانیت ارشاد و هدایت مردم و جایگاه واقعی انها مساجدست چه خوب است وارد بازی های سیاسی و جنا حی نشوند
    • قاسم IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      1 20
      احسنت وظیفه روحانیت ارشاد است و تبیین و روشنگری سیاست بازی نیست. مولا فرمود مالک بدترین وزیر تو همان کسانی اند که وزیر حاکمان بد پیشین بودند. اگر ما این کلام را به عنوان ملاک برای مردم گفتیم تا بتوانند درست تصمیم بگیرند این بازی سیاسی نیست و عین دیانت است.
    • رضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
      0 7
      شعار شهید مدرس این بود که "دیانت ما عین سیاست ماست " حالا چطور روحانیت میتواند صحنه ی سیاسی را بعد از 45 سال ترک کند ؟
    • وراثت IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 3
      روحانيت وارث پیامبرانند، پیامبر صلی الله علیه و آله حکومت نکرد؟ ورّاث هم همین طور.
    • رسول IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 2
      احسنت
    • یا علی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      1 0
      احسنت جناب قاسم، از آقا امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودید و بدان ارادت به علی علیه‌السلام و مدح ایشان با پشتیبانی از ظالم سازگار نیست. مرحوم علامه محمدرضا حکیمی در باب حماسه غدیر معتقد بود که محتوای اصلی واقعه غدیر و سخنان پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله در روز غدیر چنین است: «تعیین شکل صحیح رهبری و سرپرستی اهل‌حق،  لزوم ایمان به حکومت پیشوای عادل و بیعت کردن با او،  مخالفت با هر نظام ستمگری که حقوق مردم را رعایت نکند و جانب محرومان را نگیرد» و این یعنی: دانی که کار بیهوده امروزه روز چیست؟ مدح علی بدون لگد بر بساط ظلم مولا علی علیه‌السلام در نصیحتی به نوف فرمود: ای نوف، اگر دوست داری که فردای قیامت با من باشی، یاور ستمکاران مباش.[الحیات/جلد۲/ص۴۱۹]
    • سینا IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      17 0
      تذهیب نفس از هر کار دیگر مهمتر و مشکل ترست
    • پاسخ به سینا IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 1
      تهذیب نفس وظیفه ای علی الدوام هست، خود دخالت در سیاست و حکومت داری و انقیاد در برابر حکومت اسلامی همه صحنه های تهذیب نفسند، نه معادل یا متاخر از آن.
    • پاسخ به یا علی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 17
      از افحش ظلم ها و اشد آنها قبحا و عقوبة، معرفي عادل به عنوان ظالم هست. خود مولاي متقيان عليه السلام چنان مورد ظلم قرار گرفت که بعد از ضربت خوردنش در محراب عبادت گفتند مگر علی هم نماز می خواند؟ افراد ملتقط خواه ناخواه به وادی ضلالت می افتند بپذیرند یا نپذیرند.
  • نگار IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    0 31
    پزشکیان بهتره متخصص قلب بمونه بخدا به نظر من حیف مریض که به عنوان جراح بخواد زیر دست این آقا عمل شه
  • سکینه عبداللهی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    1 23
    با سلام حمایت خود رااز آقای دکتر سعید جلیلی اعلام می دارم
  • اراده حضرت حق IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    44 0
    جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان با 16 میلیون و 384 هزار و 403 رأی، «رییس‌جمهور ایران» شد. با آرزوی موفقیت برای ایشان و سربلندی و عزت روزافزون مردم عزیز کشورمان، بر همگان مبارک‌ باد.
    • صادق IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      6 0
      با تشکر از هوشمندی و درایت ملت بزرگ این سرزمین
    • سلام IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      1 0
      احسنتم
    • موارد سوگند IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 0
      متن سوگند نامه رییس جمهور (ایران) بسم الله الرحمن الرحیم "من به عنوان رئیس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسوولیت هایی ‌که بر عهده گرفته‌ام، به کار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور، ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هرگونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است، حمایت کنم. در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آن را به منتخب ملت پس از خود بسپارم ."
    • دو مورد سوگند IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 3
      "پاسدار مذهب" و "ترویج دین" موارد سوگندی در سوگندنامه هستند. وجوب حجاب جزو مذهب و دین هست یا خیر؟ پاسداری از آن چگونه هست؟ ممانعت از برخورد با ولنگاری مصداق دین و مذهب است؟ چرا گشت ارشاد و مانند آن را زشت معرفی کرده ایم؟
  • سینا IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    1 0
    سمعا و طاعتا ای مردان الهی
  • رسول IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    1 0
    سمعا و طاعتا