چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1167720
۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
محمد حسنی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر لزوم تلاش دولتمردان برای فراهم کردن زمینه‌های رضایتمندی عمومی، گفت: پای کار آمدن و مشارکت در انتخابات کلید حل مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی در حاشیه مراسم گرامیداشت اربعین شهدای خدمت با اشاره به اهمیت انتخابات در روز ۱۵ تیر، اظهار داشت: اگر ایران، اسلام، شهدا، رهبر انقلاب و سرنوشت خود را دوست داریم، باید برای دستیابی به آنها در انتخابات مشارکت قوی داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره اقدامات مورد نیاز برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات افزود: هر کسی صدای خیرخواهان این کشور را که در رأس آنها رهبر انقلاب قرار دارند، می‌شنود، باید پای کار آمده و در انتخابات حضور و مشارکت داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه پای کار نیامدن، کمکی به حل مشکلات موجود نمی‌کند، یادآور شد: همیشه پای کار آمدن، بودن و رای دادن کلید حل مشکلات است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: دولتمردان پیام ملت و عدم حضور بخشی از آنها را باید به درستی دریافت کنند و برای دوره‌های بعدی بایستی پاسخ این مطالبه‌گری مردم را به درستی بدهند و با اقدامات خود زمینه‌های رضایتمندی عمومی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha