چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
نشست راه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات

حوزه /  جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی عملیات مشارکت در راستای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری با حضور مدیر حوزه علمیه استان همدان در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی عملیات مشارکت در راستای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) برگزار شد.

این نشست که با حضور آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان، حجت الاسلام طبرسی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان و معاونین تبلیغ و امور فرهنگی مدارس علمیه سراسر استان برگزار شد، حاضرین ضمن بررسی علل عدم حضور برخی از اقشار مردم در انتخابات دور اول، بر لزوم دعوت و مشارکت حداکثری برای حضور در انتخابات به وسیله روحانیون و طلاب و حرکت در مسیر جهاد تبیین تأکید شد.

همچنین در این نشست برخی از رابطین و مبلغین شاخص و اثر گذار طرح‌های هجرت، امین، تبلیغ نوین و تبلیغ تخصصی استان همدان نیز حضور داشتند و هر یک دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

گفتنی است این سومین نشست آیت الله موسوی اصفهانی با روحانیون همدانی در راستای تبلیغ و مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات در روزهای اخیر و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است که در آن بر لزوم بسیج و هم‌افزایی بین طلاب در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب توسط مدیر حوزه علمیه استان تأکید شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha