چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه اهر گفت: حضور چشمگیر مردم پای صندوق‌های رای، مشت محکمی به دهن یاوه‌گویی‌ها و توطئه‌های دشمنان و ان‌شاءالله جمعه آینده نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم و فردی که ادامه دهنده دولت رئیسی و رفع‌کننده نیاز و مشکلات مردم جامعه باشد را انتخاب کنیم. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر در همایش خیرین سلامت ارسباران و تجلیل از خیرین در شهرستان اهر گفت: دستگیری از نیازمندان در اسلام بسیار توصیه شده و در این راستا خیرین راه و روش امام علی(ع) و زندگی ائمه را باید سرمشق خدمت قرار دهند.

وی افزود: کمک‌های خیرخواهانه خیرین در شهرستان اهر در همه بخش‌ها بسیار قابل توجه است و این امر باعث حل بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات همشهریان شده است.

وی همچنین به گرامیداشت روز خانواده و روز مباهله اشاره کرد و گفت: این روزهای مبارک و فرخنده‌ای برای مردم ایران است و باید قدر این روزها را بدانیم و در راستای تحکیم و نجات کانون گرم خانواده زندگی و سیره انبیا و ائمه اطهار را پیشرو قرار دهیم.

امام جمعه اهر در ادامه بر ضرورت ورود خیرین برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان اهر تاکید کرد و افزود: پزشکان به جامعه، حیات و جان می‌بخشند و موسسات خیریه نیز به عنوان کمک‌رسان در پیشرفت و توسعه بخش بهداشت و درمان عمل می‌کنند.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌ها و از جان‌گذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر درمان در زمان کرونا بیان کرد: امیدواریم با تلاش‌های کادر درمانی و کمک خیرین بتوانیم در توسعه و پیشرفت حوزه بهداشتی، درمانی و بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز گام‌های اساسی برداریم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری شکوهمند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اهر گفت: جمعه گذشته مردم ایران و شهرستان اهر از یک آزمون بزرگ با پیروزی عبور کردند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌زاده حضور چشمگیر مردم پای صندوق‌های رای را مشت محکمی به دهن یاوه‌گویی‌ها و توطئه‌های دشمنان برشمرد و اذعان کرد: ان‌شاءالله جمعه آینده نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم و فردی که ادامه دهنده دولت رئیسی و رفع‌کننده نیاز و مشکلات مردم جامعه باشد را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های بزرگ ایران در طول عمر پربرکت انقلاب مطرح کرد: خوشبختانه ایران در حوزه بهداشت و درمان نیز پیشرفت‌های قابل قبولی دارد و باید قدر این انقلاب را بدانیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha