چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
اجتماع خودجوش مردم قم در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

مردم قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و به خونخواهی مجاهد شهید اسماعیل هنیه با تجمع در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواستار انتقام خون مهمان جمهوری اسلامی ایران و مجازات سخت متجاوز حریم کشور عزیزمان شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مردم انقلابی قم ظهر امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در محکومیت جنایت رژیم بزدل و تروریست صهیونیستی و به خونخواهی مجاهد بزرگ و شجاع و مقاوم شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با تجمع در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، خشم و انزجار و نفرت خود را از جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

تجمع کنندگان با شعارهای "لبیک یا حسین"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و ... خواستار انتقام خون میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران و مجازات سخت متجاوز حریم کشور عزیزمان شدند.

مردم انقلابی و وفادار دیار کریمه اهل بیت(س) همچنین بر حمایت قاطع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و سرافراز فلسطین تا نابودی کامل رژیم بزدل و منحوس و کودک‌کش صهیونیستی و پیروزی نهایی مجاهدان فلسطینی تاکید کردند.

فیلم | فریادهای "مرگ بر اسرائیل" مردم قم

اهتزاز پرچم سرخ انتقام برفراز گنبد فیروزه ای جمکران

لحظاتی قبل هم پرچم سرخ "یالثارات الحسین" به نشانه انتقام خون مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که میهمان جمهوری اسلامی ایران بود و سحرگاه امروز به دست عمال رژیم صهیونیستی در تهران به شهادت رسید، بر فراز گنبد مسجد مقدس جمکران به اهتزاز در آمد.

این پرچم نخستین بار پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به نشانه انتقام خواهی خون ایشان و همراهانشان بر فراز گنبد مسجد مقدس جمکران به اهتزاز درآمده بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha