چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ اقدام ددمنشانه دشمن جنایتکار علیه نمادی از نمادهای مقاومت، عمق کینه توزی و استیلای رژیم صهیونیستی را برای جهانیان نمایان ساخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

اقدام ددمنشانه دشمن جنایتکار علیه نمادی از نمادهای مقاومت ، عمق کینه توزی و استیلای رژیم صهیونیستی را برای جهانیان نمایان ساخت.

شهید مجاهد دکتر اسماعیل هنیه بعنوان شخصیتی محبوب و تأثیرگذار در جبهه مقاومت همواره در قلوب مسلمان و آزادی‌خواهان جاوادانه خواهد ماند.

بی تردید این اقدام بزدلانه با پاسخی سخت تر از همیشه مواجه و جهان اسلام و محور مقاومت را در راه مبارزه با صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار بعنوان حامی اصلی این غده سرطانی مصمم تر خواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تسلیت این ضایعه دردناک و محکومیت اقدام ضد انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی ، اعلام میدارد که ملت ایران همواره بر حمایت بی چون و چرای خود از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین تا پیروزی نهایی استوار خواهند ماند.

لازم به ذکر است که برگزاری برنامه های ویژه و مرتبط با این حادثه نیز متعاقبا" به اطلاع مردم شریف و انقلابی استان خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha