چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
محمد شمس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی شهادت دکتر اسماعیل هنیئه را تبریک و تسلیت گفت و بر مجازات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی شهادت دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تبریک و تسلیت گفت و بر مجازات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مجاهد برجسته، خستگی ناپذیر و سرافراز دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیئه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در تهران به دست عاملان کوردل رژیم منحوث صهیونیستی فصلی دیگر را به کتاب جنایت های ناجوانمردانه این رژیم خبیث افزود.

دشمنان بر این باورند که با ترورهای ناجوانمردانه رهبران جبهه مقاومت میتواند زمان قطعی نابودی رژیم ظالم و کودکش را به تعویق بیاندازند که نتنها اینگونه نخواهد بود بلکه با اینگونه اعمال جنایتکارانه به سرعت به ساعت هلاکت خود نزدیک می شوند و دست انتقام مسلمانان و آزادگان جهان گردن آنها را خواهد شکست.

رژیم صهیونیستی در پی ناکامی های خود در برابر ایستادگی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با این ترور وقیحانه و ناجوانمردانه بار دیگر استیصال و ناتوانی خود را در مرعی و منظر جهانیان به نمایش گذاشت و اینگونه بر مظلوم نمایی خود خط بطلان کشید.

این اولین بار نیست که ستمگران تاریخ با گمان بر نابودی حق، دست به چنین اقداماتی می‌زنند؛ اما، خون پاک این مجاهدان شریف همواره باعث بیداری بوده و درس مقاومت به جهانیان داده است.

مدیریت حوزه علمیه استان یزد ضمن محکوم ‌کردن این جنایت بزدلانه و ادای احترام به مقام والای این مجاهد شهید و محافظ ایشان، شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیئه را به مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفته، برای آن شهید گرانقدر از خداوند متعال علو درجات را مسئلت داشته و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بر مجازات رژیم صهیونیستی تاکید دارد.
والسلام علیکم و رحمة الله

محمد شمس
مدیر حوزه علمیه استان یزد
١٠ مردادماه ١۴٠٣
٢۵ محرم‌الحرام

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha