چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
حافظ نعیم الرحمن

حوزه/ حافظ نعیم الرحمن، رئیس جماعت اسلامی پاکستان، در پی شهادت اسماعیل هنیه اعلام کرد که وی زندگی خود را در مسیر خدا گذراند و با شجاعت با ظلم مبارزه کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حافظ نعیم الرحمن، رئیس جماعت اسلامی پاکستان، در پی شهادت اسماعیل هنیه اعلام کرد که وی زندگی خود را در مسیر خدا گذراند و با شجاعت با ظلم مبارزه کرد.

حافظ نعیم الرحمن، رئیس جماعت اسلامی پاکستان، در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: "دکتر اسماعیل هنیه تمامی زندگی خود در فلسطین اشغالی و غزه گرفته تا زندگی در هجرت در دیگر کشورها را در مسیر خدا گذراند. وی با شجاعت با ظالم‌ترین رژیم مقابله کرد و ابتدا خانواده خود را در راه خدا قربانی کرد و سپس خود نیز مسافر بهشت شد.

رئیس جماعت اسلامی پاکستان همچنین تاکید کرد که اسرائیل و حامیان آن باید بابت این ظلم جواب پس بدهند. وی اظهار داشت: "اسرائیل با این حمله امنیت منطقه را به خطر انداخته و حال واضح است که دامنه جنگ از غزه به کل منطقه کشیده خواهد شد."

حافظ نعیم الرحمن در پایان خطاب به رهبران کشورهای عربی گفت: "حاکمان جهان اسلام تا کی باید چشمان خود را ببندند و در سکوت از این رژیم حمایت کنند؟ آیا وقت آن نرسیده که دستان ظالم قطع شود؟"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha