چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
اسماعیل هنیه

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی‌شک رژیم جنایتکار صهیونیستی و همه مزدورانی که جنایت شهادت‌ اسماعیل هنیه دست داشتند به سزای عمل پلید خود خواهند رسید و زیر ضربه انتقام سخت خرد خواهند شد إن‌شاءالله.

به گزارش به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت اسماعیل هنیه را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

واقعه غم‌انگیز و دردناک شهادت مجاهد مؤمن‌ و مخلص‌ شهید حاج اسماعیل هنیه موجب تألم و تأثر بسیار گردید.

آن مجاهد شجاع‌ و متفکر یکی‌ از چهره‌های‌ درخشانی‌ بود که‌ در مبارزات‌ اسلامی‌ مردم‌ فلسطین‌ در دهه‌های‌ اخیر همه‌ی‌ توان‌ و امکان‌ خود را به صحنه آورد و جمع کثیری از عزیزانش را نیز در ترورهای هدفمند رژیم غاصب صهیونیستی تقدیم راه آزادی قدس کرد و اکنون‌ جان‌ عزیز خود را بر سر آرمان مقدسش تقدیم کرد. این‌ مرگ‌ سرخ‌ و افتخارآمیز، آرزوی دیرینه او بود و خون او موجب استمرار و تحکیم قدرت جبهه مقاومت خواهد شد.

بی‌شک این جنایت صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و ‌ پیروزی‌ قاطع‌ جبهه‌ی‌ حق‌ و آزادی و رهایی ملت‌ مظلوم‌ فلسطین‌ ثمره خون این شهید و شهدای قدس خواهد بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت‌ این‌ رزمنده نستوه‌ را به‌ همه‌ی‌ آحاد ملت‌ فلسطین‌ به ویژه‌ به‌ جنبش حماس و دیگر یاران‌ وی‌ تبریک و تسلیت‌ می‌گوید و برای ملت مبارز فلسطین و مردم غزه از خداوند متعال طلب نصرت، عزت و پیروزی دارد.

بی‌شک رژیم جنایتکار صهیونیستی و همه مزدورانی که در این جنایت دست داشتند به سزای عمل پلید خود خواهند رسید و زیر ضربه انتقام سخت خرد خواهند شد إن‌شاءالله.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha