چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
حامد میر

حوزه/ «حامد میر» خبرنگار و تحلیلگر سیاسی ارشد پاکستان اقدام تروریستی رژیم‌ صهیونیستی برای شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر حماس را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،«حامد میر» خبرنگار و تحلیلگر سیاسی ارشد پاکستان اقدام تروریستی رژیم‌ صهیونیستی برای شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر حماس را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: این رویکرد رژیم‌ صهیونیستی به منزله شکست راه حل دو کشوری در مسئله فلسطین است که بسیاری از کشورهای جهان به دنبال آن بودند.

«حامد میر» از خبرنگاران و تحلیلگران برجسته پاکستان در گفت‌وگو با شبکه خبری «جیو نیوز» گفت: اقدام صهیونیست ها مبنی بر به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» به منزله شکست راه حل دو کشوری در مسئله فلسطین است.

وی با بیان اینکه رهبر حماس جزئی از مذاکرات برای توقف جنگ و آتش بس در غزه بوده است، افزود: پس از شهادت «اسماعیل هنیه» دیگر امکان حمایت از راه حل دو کشوری در مسئله فلسطین وجود ندارد.

این درحالی است که بسیاری از رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان از جمله «حافظ نعیم الرحمان» رئیس حزب جماعت اسلامی، «علامه امین شهیدی» رئیس حزب امت واحده پاکستان ، رهبران شورای علمای شیعه پاکستان و دهها نفر دیگر از شخصیت های برجسته پاکستانی در پیام‌های خود شهادت «اسماعیل هنیه» را به مردم فلسطین تسلیت گفته و این اقدام تروریستی صهیونیست ها را به شدت محکوم کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha