پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
علامہ عارف حسین واحدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عارف حسین واحدی گفت: جنایت‌های تروریست‌های صهیونیستی را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کنیم. دولت نامشروع به هیچ قانونی پایبند نیست و کشورهای اسلامی باید برای حمایت عملی از فلسطینیان متحد شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان، حجت الاسلام و المسلمین عارف حسین واحدی در واکنش به شهادت مجاهد اسلام، شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و نخست وزیر سابق فلسطین، گفت: جنایت‌های دولت نامشروع صهیونیستی را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کنیم.

وی افزود: تمام دنیا می‌داند که این دولت به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست. نهادهای بین‌المللی به ویژه سازمان ملل باید علیه آن اقدام عملی کنند. علاوه بر این، امت اسلامی و کشورهای اسلامی باید متحد شده و در برابر این جنایات ایستادگی کنند.

معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان گفت: این حمله به مجاهد اسلام، اسماعیل هنیه در حقیقت حمله به امت اسلامی است.اگر دشمنان فکر می‌کنند که این گونه اقدامات می‌تواند مبارزات آزادی‌خواهانه فلسطینیان را متوقف کند، این خیال خام است. به برکت خون مقدس این شهید، این مبارزات ان شاء الله شدت بیشتری خواهد یافت.

وی در پایان شهادت اسماعیل هینه را به امت اسلامی، ملت فلسطین و خانواده شهید و همراهانش در راه حق تسلیت گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha