پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
دکتر حمیره طارق

حوزه/ دکتر حمیره طارق، اظهار داشت که قربانی‌های بی‌نظیر اسماعیل هنیه، چراغ راهی برای تمامی سازمان‌های جهادی در سراسر جهان هستند. کسانی که در راه خدا جان می‌دهند هرگز نمی‌میرند و آنها شهید هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در پی شهادت اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی جنبش مقاومت حماس و نخست‌وزیر سابق فلسطین، در حمله اسرائیل در تهران، دبیر کل جماعت اسلامی پاکستان، دکتر حمیره طارق، در پیام تسلیت خود گفت که شهادت دکتر اسماعیل هنیه تنها به حماس یا فلسطین و عرب مربوط نمی‌شود، بلکه این خسارت، کل امت اسلامی را غمگین کرده است.

وی افزود که دکتر اسماعیل هنیه نمونه‌ای از ایمان و یقین و یک الگوی بزرگ بودند، شخصیتی که یاد صحابه را زنده می‌کرد. در مدت کوتاه ۷ ماه، یهودیان و هندوها و پیروانشان ۳۹ نفر از اعضای خانواده هنیه، از جمله مادر، سه پسر، یک دختر، دو برادر، دو خواهر و چندین برادرزاده و خواهرزاده را به طرز بی‌رحمانه‌ای شهید کردند، اما عزم و اراده او تضعیف نشد.

دکتر حمیره طارق افزود که کسانی که در راه خدا جان می‌دهند هرگز نمی‌میرند و آنها شهید هستند. اقدام اسرائیل به تحریک و تشویق تلاش‌های آزادی‌خواهی مردم فلسطین و روحیه شهادت آنها خواهد افزود.

وی اظهار داشت که ما به تمامی مردم فلسطین و امت اسلامی تسلیت می‌گوییم و دعا می‌کنیم که خداوند مقام بسیار عالی‌ای به اسماعیل هنیه عطا فرماید و شهادت‌های تمامی شهیدان فلسطینی و امت اسلامی را قبول فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha