پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
مظاهرهٔ

حوزه/ سازمان دانشجویان امامیه پاکستان: تنها درمان زخم اسرائیلی، نابودی آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت شهادت قهرمان امت اسلامی و رهبر فلسطینی، اسماعیل هنیه، سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، تظاهرات اعتراضی گسترده ای روبروی کنسولگری آمریکا برگزار کرد. این تظاهرات از سوی سازمان دانشجویان امامیه لاهور انجام شد.

همچنین، رهبران مجلس وحدت مسلمین سخنرانی ویژه‌ای داشتند. در این تظاهرات، تعداد زیادی از زنان، کودکان و جوانان شرکت کردند. در این مراسم، رهبران سازمان دانشجویان امامیه اظهار داشتند که تنها درمان زخم اسرائیلی، نابودی آن است. شهادت اسماعیل هنیه خسارت بزرگی برای جهان اسلام است، این جنگ نیست بلکه تروریسم آشکار است که شامل کشورهای استعماری مانند بریتانیا و آلمان نیز می‌شود.

سخنرانان افزودند که تا زمانی که صهیونیست‌ها بر دنیا مسلط باشند، صلح ممکن نخواهد بود. جهان اسلام باید اکنون در برابر کفر جهانی متحد شود، صلح در دنیا تنها زمانی ممکن است که دستان ظالمان شکسته شود. نیاز است که جهان اسلام به طور کامل متحد شده و در برابر دولت اشغالگر قیام کند و دنیا را از آن نجات دهد. ترور اسماعیل هنیه تروریسم آشکار و نقض صریح قوانین بین‌المللی است. خون شهید قدس هدر نخواهد رفت و مقاومت فلسطین و جنبش ضد اسرائیلی تقویت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha