پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
نماز جنازه غیابی شهادت اسماعیل هنیه

حوزه/ امیر جماعت اسلامی کراچی، منعم ظفر خان، اظهار داشت که اسماعیل هنیه نام فرد نیست بلکه نام یک جنبش است. اسرائیل با حرکت‌های بزدلانه‌اش فکر می‌کند که مسیر جنبش اسلامی متوقف خواهد شد، اما جنبش حماس متوقف نخواهد شد و بلکه پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نماز غیابی بر پیکر رئیس جنبش حماس و شهید فلسطین و قبله اول، اسماعیل هنیه، تحت نظر جماعت اسلامی و به امامت محمد حسین محنتی، امیر جماعت اسلامی ایالت سند، در خیابان نیو ایم ای جناح برگزار شد. در این مراسم، هزاران نفر از شهر کراچی شرکت کردند. محمد حسین محنتی، منعم ظفر خان و توفیق الدین صدیقی در این مراسم سخنرانی کردند.

شرکت‌کنندگان در مراسم شعارهایی در حکومیت شهادت اسماعیل هنیه سردادند "الله اکبر"، "مبارک مبارک شهادت مبارک"، و "هنیه، خون تو انقلاب خواهد آورد" را سر دادند. شرکت‌کنندگان پرچم‌های فلسطین و جماعت اسلامی و تصاویری از اسماعیل هنیه را در دست داشتند و تعداد زیادی از زنان و کودکان نیز در این مراسم حضور داشتند.

محمد حسین محنتی امیر جماعت اسلامی ایالت سند در سخنانی تاکید کرد که امروز روز شهادت و عزم است. او از حکمرانان و نیروهای مسلح کشورهای اسلامی، از جمله پاکستان، خواست که از مردم غزه و فلسطین حمایت کرده و اقدامات عملی علیه اسرائیل انجام دهند.

وی افزود :اسماعیل هنیه از رهبران امت اسلامی و مقاومت بود، انتقام‌گیری از او وظیفه همه ماست.

وی افزود که جهاد، عروج اسلام است و پیروزی اسلام و ترویج دین تنها از طریق جهاد ممکن است. از ۸ اکتبر، مردم غزه و فلسطین علیه اسرائیل جهاد می‌کنند و جهاد فلسطین ادامه دارد.

منعم ظفر خان اعلام کرد که روز جمعه، ۲ اوت، نماز غیابی اسماعیل هنیه در تمام مساجد شهر کراچی برگزار خواهد شد. او تصریح کرد که اسماعیل هنیه نام فرد نیست بلکه نام یک جنبش است و اسرائیل با این اقدامات بزدلانه‌اش فکر می‌کند که جنبش اسلامی متوقف خواهد شد. اما جنبش حماس متوقف نخواهد شد و پیشرفت خواهد کرد. اسرائیل، فلسطین را به قبرستان تبدیل کرده است و با این حال فلسطینی‌ها با ایمان قوی در برابر آن ایستاده‌اند. طرح‌های حامیان اسرائیل توسط مردم غزه و فلسطین نابود شده و جنبش آزادی فلسطین اکنون در سراسر اروپا گسترش یافته و اروپا به شعار "Free Free Palestine" پاسخ داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha