چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
تصاویر/ دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی دبیر کل مجلس علمای هند با آیت الله اعرافی

حوزه/ مسلمانان هندوستان جمعه ۱۲ تیر برابر با ۲ آگوست، بعد از نماز جمعه، در مسجد آصفی تظاهراتی برگزار خواهد شد و در دهلی نیز در مقابل سفارتخانه پاکستان تظاهرات می کنند .

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید کلب جواد نقوی، دبیرکل مجلس علمای هندوستان، با محکوم کردن قتل‌عام شیعیان و حملات تروریستی تکفیری‌ها در شهر پاراچنار پاکستان، دولت پاکستان را حامی تروریست‌ها دانست.

وی اظهار داشت که حملات تروریستی تکفیری‌ها به شیعه‌های پاراچنار و قتل‌عامی که انجام داده‌اند، نشان می‌دهد که تروریسم در پاکستان در اوج است. به محاصره گرفتن یک منطقه به این صورت و قتل‌عام آن‌ها نشان می‌دهد که دولت پاکستان نیز در این قضیه دخیل است.

وی افزود که دولت پاکستان به طور علنی از تروریست‌ها حمایت می‌کند. هنگامی که ایران به پایگاه‌های تروریست‌ها در پاکستان حمله کرد، پاکستان با حمله متقابل اعلام کرد که چون کشور ما مورد حمله قرار گرفته است، ما پاسخ خواهیم داد. حالا که تروریست‌ها از افغانستان به پاراچنار حمله کرده و قتل و خونریزی می‌کنند و راکت و موشک پرتاب می‌کنند، دولت پاکستان چه اقدامی انجام می‌دهد؟ پاراچنار در محاصره تروریست‌هاست، اما ارتش پاکستان هیچ اقدام نکرده است.

کلب جواد گفت که تروریست‌ها با پوشاندن چهره‌هایشان حمله می‌کنند، اما در پاراچنار در حال بریدن گلوی شیعیان و ضبط ویدیو هستند که نشان می‌دهد تروریست‌ها با دولت همدست هستند. مولانا اعلام کرد که در تاریخ ۲ آگوست، بعد از نماز جمعه در مسجد آصفی، تظاهراتی علیه نسل‌کشی شیعیان در پاکستان برگزار خواهد شد.

دبیرکل مجلس علمای هندوستان، اظهار داشت که ان شاء الله به زودی در مقابل سفارتخانه پاکستان در هلی نیز تظاهرات خواهیم کرد. نسل‌کشی شیعه‌ها در پاکستان مسئله جدیدی نیست، ما به شدت آن را محکوم می‌کنیم. در پاکستان، جوانان شیعه قتل‌عام می‌شوند و هنوز تعداد زیادی از جوانان مفقود هستند که هیچ اطلاعاتی در مورد آن‌ها وجود ندارد. تروریست‌ها هر زمان که بخواهند، شیعه‌ها را هدف آسان قرار می‌دهند، بنابراین سازمان‌های حقوق بشری و سازمان ملل باید از دولت پاکستان به خاطر جرم نسل‌کشی شیعه‌ها بازخواست کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha