چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
هنیه

حوزه/ ترور رهبر دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیئه و محافظ فلسطینی آن در تهران حماقت  بزرگ صهیونیستها است و آنان را پشیمان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن پیام آیت الله کعبی در پی شهادت دکتر اسماعیل هنیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تعالی فی محکم کتابه:
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (١٦٩)فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (١٧٠)یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ (سورة ال عمران ١٧١)

ترور رهبر دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیئه و محافظ فلسطینی آن در تهران حماقت بزرگ صهیونیستها است وآنان را پشیمان خواهد کرد. شهید بزرگ راه آزادی قدس و رهبر فداکار، ابوالشهدای فلسطین مزد جهاد فی سبیل الله را با کرامت الهی شهادت در راه خدا دریافت نمود و به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید احمد یاسین و شهید فتحی شقاقی و رهبران بزرگ شهید فلسطینی و فرماندهان بزرگ شهید جبهه مقاومت رضوان الله تعالی علیهم جمیعا پیوست.

جبهه مقتدر و پیروز ویکپارچه مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن در عرصه نظامی و میدانی رژیم صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار داده است و شکست های سنگینی را به این رژیم تروریست و جنایتکار و کودک کش تحمیل نموده است.

این اقدام ترورریستی در تهران ونیز حمله هوایی به ضاحیه بیروت و نیز حمله پهبادی به پایگاه کتائب حزب الله در عراق و حمله جنگنده های صهیونیستی به حدیده یمن نشان آن است که رژیم درمانده صهیونیستی جنگ نظامی شکست خورده را به جنگ امنیتی تروریستی تبدیل کرده است. و این اقدامات بزدلانه به هیچ وجه نمی تواند شکست طوفان الاقصی و آثار آن بر رژیم مفلوک صهیونیستی را ترمیم کند. آنچه روشن است جبهه مقاومت با این شهادتها قوی‌تر می شود و با بصیرت و عزم واراده بیشتر با حفظ یکپارچگی وتقسیم کار و پشتیبانی و حمایت همه جانبه از همدیگر به جهاد فراگیر تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.

بدون شک جمهوری اسلامی ایران با بررسی همه جوانب؛ عبور از خطوط قرمز خود و جنایت بر رهبر بزرگ مقاومت فلسطین و مهمان ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری را بدون پاسخ نمی گذارد و آمران صهیونیستی و مباشران این جنایت دردناک را مجازات خواهد کرد.

با عرض تسلیت و تبریک به همه محور جبهه مقاومت و ملت فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه به طور قطع با این شهادت دردناک در تهران روابط دو ملت مقاوم ایران و فلسطین در راه ازادی قدس مستحکم تر می شود. براساس حدیث گهربار حضرت امام سجاد علیه السلام: اَلْقَتْلُ لَنا عادَةٌ وَ کَرامَتُنَا الشَّهادَةُ کشته شدن در راه خدا برای مجاهدان بزرگ راه خدا رویه معمولی است وشهادت در راه خدا کرامت الهی است. وخداوند متعال را سپاس می گوئیم.

حَمْداً نَسْعَدُ بِهِ فِی السُّعَدَاءِ مِنْ أَوْلِیائِهِ، وَ نَصِیرُ بِهِ فِی نَظْمِ الشُّهَدَاءِ بِسُیوفِ أَعْدَائِهِ، إِنَّهُ وَلِی حَمِید.
ولا حول ولاقوة الابالله العلی العظیم
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
١٠/ ۵/ ۱۴۰۳
عباس کعبی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha