چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
سردار کارگر بنید حفظ اثار

حوزه/ رئیس بنیادحفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت : نگذاریم نام و راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه فریاد مردم مظلوم، اما مقتدر و حماسه ساز غزه در هیاهوی امپراطوری رسانه‌ای جبهه کفر و ظلم و فعالیت های گسترده باند جنایتکار قاتل و تروریست آمریکا و اسرائیل به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، امروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه پیام سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد ارزش های دفاع مقدس قرائت شد.

سردار کارگر در این پیام دفاع مقدس را فصلی نورانی بی تکرار و تابلو افتخار و عزت ملت ایران بیان کرد و گفت: حماسه ۸ سال دفاع مقدس نماد ایثار و فداکاری عنایت مداری و دینداری دشمن ستیزی و دشمن شناسی ملتی است که به رهبری امام عظیم‌الشأن خمینی کبیر قد در قامت فرماندهی بصیر، شجاع و مقتدر در برابر هجمه تمام عیار دشمن بعثی نظام سلطه و استکبار جهانی با اقتدا به امام حسین (ع) ایستاد و مهر ابطال بر شناسنامه متجاوز حامیان و عامران آن نشاند.

وی با بیان اینکه امروز پس از گذشت ۳۶ سال از پایان آن حماسه بزرگ و الهام بخش ملت بزرگ ایران یاد و خاطره ایثارگری فرزندان ایران به ویژه شهیدان را با افتخار و با صدای رساتری فریاد می‌زند، اظهار داشت: آنان که سربلندی اقتدار عزت و امنیت پایدار را به ملت ایران هدیه دادند و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در دورانی که نظام جهانی سلطه از هیچ ظلم و ستمی فروگذار نیست، با الهام بخشی از فرهنگ شهادت آن را در عرصه جهانی تکثیر می کنند.

رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در ادامه پیام، بهره گیری از تمامی ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای به ویژه فرصت بی بدیل و ظرفیت پرقدرت فضای مجازی و فناوری‌های نوین را در این عرصه مهم دانست و افزود: نگذاریم نام و راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه فریاد مردم مظلوم، اما مقتدر و حماسه ساز غزه در هیاهوی امپراطوری رسانه‌ای جبهه کفر و ظلم و فعالیت های گسترده باند جنایتکار قاتل و تروریست آمریکا و اسرائیل به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه صدای مردم غزه عزت و افتخار فلاح و رستگاری دنیا و آخرت ماست، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تولید و انتشار روزافزون آثار پرمفهوم جذاب و اثربخش مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و حضور گسترده و امیدآفرین جوانان متعهد و انقلابی در این عرصه نشان از آن دارد که به رغم برخی غفلت‌ها و عقب ماندگی‌ها عشق و علاقه جوانان عزیز به ویژه صاحبان قلم اندیشه و رسانه به حفظ و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و مقاومت فزونی یافته است.

وی اضافه کرد: جلوه‌های ایثار و فداکاری، ظلم ستیزی و حق طلبی در شبکه های اجتماعی و سکوهای انتشار در فضای مجازی متجلی و موج آفرین است.

کارگر تصریح کرد: نباید فراموش کرد در زمانه‌ای که بشریت با سرعت و پیشرفت خارق العاده فناوری‌های نوین و انفجار اطلاعات مواجه اس،ت ضرورت بهره گیری از این فرصت بی‌نظیر برای حضور فعال مستمر اثربخش و بهره گیری هوشمندانه و همه جانبه برای انتقال معارف،ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت به ویژه سبک زندگی ایرانی اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه نشر این اندیشه به ویژه برای نسل جوان و نوجوان یک ضرورت و جهاد بزرگ و پراهمیت است، ادامه داد: از فعالان مردمی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، به ویژه شرکت کنندگان ششمین دوره جشنواره خصوصا رئیس و دبیر جشنواره مدیران کل و مدیران فضای مجازی آثار استان‌ها و دیگر دست‌اندرکاران جشنواره ملی فعالان مردمی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، به ویژه مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که میزبانی جشنواره را به شایستگی به سرانجام رساندند تشکر کرد.

وی در پایان گفت: با توجه به مطالبه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مبنی بر فعالیت‌های مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت، شاهد نهضتی عظیم در خلق تولید و انتشار گسترده آثار با کیفیت ارزشمند و اثرگذار برای مخاطبان پرشمار و مشتاق گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha