چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
سرهنگ وارسته

حوزه/ رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای گفت: امروز این بنیاد در بهره گیری از فعالیت های  فناوری‌های نوین در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت پیشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سرهنگ پاسدار احسان راستی، رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای امروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که در سالن همایش های هتل نخل برگزار شد، گفت: امروز این بنیاد در بهره گیری از فعالیت های فناوری‌های نوین در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت پیشگام است.

وی با بیان اینکه محورهای جشنواره در عرصه فضای مجازی در سال آینده افزایش پیدا می کند،ادامه داد: فناوری واقعیت مجازی، واقعیت افزوده هوش مصنوعی و گیم در بازی های مختلف رایانه ای، اندرویدی و کنسول از جمله موضوعات فناوری هستند که به محورهای جشنواره اضافه خواهد شد.

علیرضا محمدعلیزاده نماینده مرکز توسعه فرهنگ وهنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهمیت برگزاری رویدادهای محتوایی در عرصه فرهنگ و هنر در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این جشنواره آمادگی دارد آثار برتر به شکل گسترده در فضای مجازی منتشر کند.

شایان ذکر است: در این مراسم از برگزیدگان این جشنواره که از ۳۱ استان کشور حضور داشتند در موضوعات پویانمایی، شبکه های اجتماعی ، فضای مجازی، پایگاه های خبری تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha