چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر

حوزه / امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، از حجت‌الاسلام و المسلمین کارگر شورکی در راستای برپایی مراسم‌های ملی مذهبی در استان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه یزد و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، از حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان در راستای برپایی مراسم‌های ملی مذهبی در استان تقدیر و تشکر کردند.

متن تقدیر نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام محمد کارگر شورکی

با سلام و درود به روح پرفتوح و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر با عزت مقام معظم رهبری(دامه ظله العالی) و توفیق برای خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی و حمد خالصانه، پروردگار قادر متعال را که به برکت انفاس قدسی حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفداء) نعمت بی‌بدیل انقلاب عظیم اسلامی را به ما عطا فرمود و وعده صادق نصرت اولیای راستینش را در عصر ما محقق ساخت.

بی‌شک عظمت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیوسته مرهون وحدت عمومی و حضور آگاهانه و باشکوه ملت آگاه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب بوده است و این میسر نگردیده مگر با تلاش و مجاهدت آنانی که دل در گرو ارزش‌های انقلاب اسلامی و سر در اندیشه عزت و سربلندی این مرز و بوم به عنوان ام القرای جهان اسلام دارند.

اینک به پاس زحمات و همکاری جنابعالی به عنوان عضو مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زمینه کمک به برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های ملی مذهبی در استان، این لوح سپاس تقدیم حضور می‌گردد.

توفیقات روزافزون شما برادر ارجمند را تحت عنایات حضرت حق(جل شانه) و توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستار بوده و سلامتی و موفقیت را برای جنابعالی و خانواده محترمتان از درگاه احدیت مسئلت دارم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha