چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
ستاد اقامه نماز

حوزه/ قائم مقام ستاد اقامه نماز گفت: آشنا کردن آحاد جامعه با معارف نماز از اهمیت بالایی برخوردار است. در این خصوص همچنین نوآوری‌، خلاقیت، اقدامات ابتکاری، تامین منابع و ایجاد بسترهای مناسب برای تعامل با دستگاه‌ها مطلوب بوده است

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سیداحمد زرهانی، قائم مقام ستاد اقامه نماز، در گردهمایی مدیران ستاد اقامه نماز خراسان رضوی که امروز ۱۰ مردادماه، در هتل نماز برگزار شد، اظهار کرد: از شنیدن خبر شهادت اسماعیل هنیفه رئیس دفتر سیاسی حماس بسیار متأسف شدم. ایشان اهل تسنن، اما مطیع مقام معظم رهبری بود. ان‌شاءالله خداوند این خلأ را پر خواهد کرد و برای ایشان از خداوند علو درجات را مسئلت دارم.

وی در خصوص بررسی کارنامه‌های مدیران استان‌ها، بیان کرد: با دقت کارنامه افراد را در ابعاد مختلف بررسی کردیم و دریافتیم که سطح کار بالا رفته و نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، اقدامات ابتکاری، تامین منابع و ایجاد بسترهای مناسب برای تعامل با دستگاه‌ها مطلوب بوده است.

زرهانی تصریح کرد: باید پیشتازان و برترین‌ها را مورد مطالعه قرار دهیم و بعد از احراز تمایز آنها، قدردانی لازم را به عمل آوریم و در دو گروه مختلف این امر را به سرانجام رساندیم که گزارش آن نیز موجود است. گروه نخست کسانی بودند که استحقاق تشویق ویژه را داشتند. مدل کار ما نیز امسال متفاوت شد. به این صورت که در مرحله اول براساس کارهایی که خود همکاران انجام دادند، ارزیابی صورت گرفت و در مرحله بعد نظر معاونان را جویا شدیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز ادامه داد: پنج استانی که مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند، شامل استان‌های سمنان، سیستان و بلوچستان، قم، کرمان و گلستان است. پانزده استان شامل استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، لرستان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان و گیلان نیز در در مرحله بعد تقدیر شد.

وی در خصوص عملکرد قوی استان‌ها، گفت: هیچ استانی بر خلاف سال‌های گذشته که آن استان‌ها را در خور تذکر محترمانه می‌دانستیم، امسال وجود ندارد و تنها یک استان که مدیرشان عوض شد، مورد تذکر واقع شدند. از مدیران استان‌ها نیز درخواست کردیم که ما را ارزیابی کنند، بدین ترتیب به سه گروه رسیدیم. هدف این ارزیابی شناخت کاستی‌ها در خودمان است که خود نیز در ارزیابی دستگاه آن نکات را مد نظر داشته باشیم. براساس این ارزیابی به ۲۶ مورد از ضعف‌های خودمان رسیدیم و آن‌ها را بررسی کردیم.

قائم مقام ستاد اقامه نماز بیان کرد: ارتباط موثر با مسئولان ارشد شامل، مدیران کل، تشکل‌های مردمی در استان‌ها، آشنا کردن آحاد جامعه با معارف نماز، آشنا کردن مردم و کارکنان دولت با آینده‌سازان نشر، مطالعه و اشراف کامل مدیران بر اسناد بالادستی، همه مصوبات شوراهای مناطق هیئت امنا لازم الاجراست و باید پیگیری و عملی شود، از نکاتی است که باید مدنظر قرار داده شود.

زرهانی در پایان گفت: معتقد هستیم کسی که برای نماز کار می‌کند، در کنار حقوق و مزایایی که دارد باید از او تجلیل شود و ما این امر را در دستور کار دارا هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha