جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
رویداد نوآوری اجتماعی

حوزه/ مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: از مجموع ۴۸ طرح ارسال شده به دبیرخانه رویداد نوآوری اجتماعی، طبق نظر هیئت داوران ۴ طرح با کسب بالاترین امتیاز برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، صادق قهرمانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در مراسم اختتامیه این رویداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با برگزاری دومین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان، از صاحبان ۴ طرح برتر رویداد نوآوری اجتماعی تجلیل شد.

وی افزود: طرح رویداد نوآوری اجتماعی در راستای تحقق سند تحول مردمی مبنی بر نمونه سازی و الگونمایی از دستاوردهای موفق مشارکت مردم برگزار شد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان بیان کرد: این رویداد با استناد به آیین نامه تشکل های مردم نهاد مصوب هیئت وزیران در سال ۱۳۹۵ در خصوص تعیین سیاست های ترویجی، تشویقی و فرهنگ سازی برای تعمیق، ارتقاء و نهادینه کردن مشارکت اجتماعی مردم و به منظور تحقق تدابیر، اهداف و وظایف سازمان امور اجتماعی در حوزه مشارکت های مردمی با هدف ارتقای مشارکت های اجتماعی در کشور و طی ابلاغ سازمان امور اجتماعی کشور و در چارچوب شیوه نامه اجرایی در استان زنجان برگزار شد.

قهرمانی گفت: از مجموع ۴۸ طرح ارسال شده به دبیرخانه رویداد نوآوری اجتماعی، طبق نظر هیئت داوران ۴ طرح با کسب بالاترین امتیاز برگزیده شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha