شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1154339
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
رزمجو

حوزه/ فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر گفت: معلم محرک علم و مولد قدرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر امروز در همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر گفت: معلم محرک علم و مولد قدرت است.

رزمجو در این همایش که با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و فرهنگیان این استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم افزود: نظام آفرینش بر مبنای هدایت، تربیت و دانش استوار گردیده است و بر همین اساس معلمان دارای شغلی شریف و الهی هستند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر معلمان را محرک علم و مولد قدرت دانست و اظهار کرد: معلمین بسیجی شیوه کار خود را از استاد شهید مرتضی مطهری آموختند و افکار و خصوصیات این شهید گرانقدر توسط معلمان به نسل‌های حال و آینده منتقل می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه معلمان بسیجی با استفاده از ویژگی‌های شهید مطهری تا به حال حماسه‌های بسیاری را به ارمغان آورده‌اند تصریح کرد: مهم‌ترین هنری که معلمان دنبال می‌کنند قرار دادن دانش آموزان در راه مستقیمی است که موفقیت‌های فراوانی در انتهای آن قرار دارد.

رزمجو در پایان شغل معلمی را شغلی حساس و دارای مسئولیتی مهم عنوان کرد و گفت: کار معلم جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود و این جهاد دانش آموزان را تربیت و به سوی جبهه حق اعزام می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha