شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حمیدی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: کسانی که شعار زن زندگی آزادی را سر می‌دادند امروز کجا هستند که از آمریکا سوال کنند آیا زنان و دختران در کشور شما اجازه حرف زدن و انتقاد کردن از کشتار فجیع کودکان را دارند یا نه ؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به طرح نور گفت: حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور و شرکت در تجمعات حمایت از عفاف و حجاب کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام بدهیم.

وی بیان داشت: نکته دیگر مورد تاکید امام عزیزمان مسئله اول عالم اسلام یعنی قضیه غزه است، امروز حقانیت جمهوری اسلامی به دنیا ثابت شده است، ده‌ها سال ما مرگ بر آمریکا و اسرائیل می‌گفتیم امروز همه دنیا حتی خود آمریکا با ما همراه شده است.

خطیب جمعه عالیشهر ادامه داد: رفتار امروز آمریکا با دانشجویان که فقط با زبان از اینکه رژیم صهیونیستی زن و بچه را قتل عام می‌کنند انتقاد می‌کند چهره واقعی آمریکا را به دنیا نشان می‌دهد، برخورد پلیس مسلح و استفاده از نارنجک و شوکر و دستگیری بیش از هزار دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا ثابت کرده است که ایران حق دارد که مرگ بر آمریکا و اسرائیل را فریاد بزند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد اضافه کرد: کسانی که شعار زن زندگی آزادی را سر می‌دادند امروز کجا هستند که از آمریکا سوال کنند آیا زنان و دختران در کشور شما اجازه حرف زدن و انتقاد کردن از کشتار فجیع کودکان را دارند یا نه؟

وی گفت: آیا زنانی که معترض هستند حق زندگی دارند یا نه ؟! همانطوری که بزرگان سال‌ها قبل فرمودند امروز که روز بیداری جوانان آمریکایی و غربی فرا رسیده است روز مرگ آمریکا و فروپاشی این کشور از درون هم فرا رسیده و صدای خرد شدن استخوان‌های استکبار جهانی به وضوح شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha