شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1154469
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت : شکست اسرائیل نزدیک است و به زودی این رژیم جعلی و کودک کش رفتنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای این شهرستان با بیان اینکه عملیات وعده صادق اوج اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد، افزود :عملیات وعده صادق قدرت پوشالی این رژیم جعلی را برای همه آشکار ساخت.

وی با انتقاد از سکوت سازمان های حقوق بشری در برابر جنایات بی رحمانه کودک کشی در اسرائیل اظهار داشت : برخی از فعالان فضای مجازی و رسانه ای هم هیچ واکنشی نشان نمی دهند و لال شده اند زیرا اینها نوکر اربابان خود هستند و علیه آنها حرف نمی زنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به مقاومت بحرین و اینکه برخی کشورهای منطقه نیز علیه اسرائیل وارد صحنه شده اند، اضافه کرد: این اقدام شایسته تحسین است زیرا طولانی شدن این جنگ به نفع جبهه مقاومت خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی گفت : رژیم صهیونیستی در محاصره یمن، بحرین، عراق، سوریه و لبنان قرار دارد و شکست و نابودی رژیم جعلی و کودک کش نزدیک و اسرائیل رفتنی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به عهد شکنی و خروج آمریکا از برجام طی چند سال گذشته افزود : عهد شکنی آمریکا در این اقدام و تحریم های متعدد علیه ایران اسلامی موجب خودکفایی و پیشرفت های روزافزون برای ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام حسینی گفت : موشک باران رژیم صهیونیستی تنها گوشه ای از موفقیت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به روز بیماری های خاص گفت: بیماران خاص نیازمند داروهای گران قیمتی هستند که نیازمند به کمک خیرین در این زمینه هستیم.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به مشکل کارخانه نساجی بروجرد گفت: برخی از مدیران دستگاه های دولتی و مدیران نساجی بروجرد به حقوق کارگران بی توجهی می کنند که باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha