جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1073833
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
شورای شهر بوشهر

حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به برنامه معرفی چهره ماندگار، شهروند افتخاری و شهید شاخص بوشهر گفت: در این راستا از طریق کمیسیون فرهنگی پیشنهاداتی داده شده است و تا امروز نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، وحید نیک روش پیش از ظهر امروز در نشست خبری پانزدهمین آیین نکوداشت هفته بوشهر اظهار داشت: در دور دوم شورای شهر بوشهر این روز به مناسبت سالروز تاسیس مدرسه سعادت معرفی و نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: این مدرسه در سال ۱۲۷۸ بنا نهاده شد و به عنوان تحولات مدرسه سازی و تحولات نوین آموزشی بعد از دارالفنون بنا شد که منشا خدمات در حوزه علمی و در حوزه خلیج فارس، نجف، کاظمین، بحرین، بندر لنگه و بهبهان گردید.

وی با بیان اینکه افراد بزرگی در این مدرسه تحصیل کردند گفت: از جمله آن می توان به نماینده ولی فقیه در استان، بنوی نماینده بوشهر در برخی ادوار مجلس شورای اسلامی، سید احمد برازجانی، پرفسور نبی پور و بسیاری از بزرگان دیگر که منشا خیر و برکت برای کشور بودند.

نیک روش با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای هفته بوشهر برنامه ریزی شده است گفت: در راستای معرفی آداب و رسوم مردم بوشهر حدود ۵۰ غرفه در میدان المپیک ایجاد می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به برنامه معرفی چهره ماندگار، شهروند افتخاری و شهید شاخص بوشهر گفت: در این راستا از طریق کمیسیون فرهنگی پیشنهاداتی داده شده است و تا امروز نهایی می شود.

وی در خصوص اعتبار تخصیص یافته برای اجرای برنامه های هفته نکوداشت بوشهر گفت: ابتدا ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری مراسم های هفته بوشهر در شورای اسلامی شهر بوشهر مدنظر قرار گرفت که در نهایت ۱۰ میلیارد ریال تصویب شد.

در پایان این نشست از پوستر پانزدهمین آیین نکوداشت هفته بوشهر رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha