یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نماز خانه بین راهی

حوزه/ معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت نمازخانه بین‌راهی در محور اردبیل به سرچم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل ازروابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مأموریت این سازمان برای ساخت و احداث ۱۱۰ نمازخانه بین‌راهی، اظهار داشت: ۴۰ مورد از این نمازخانه‌ها سال قبل احداث شدند و ۳۰ باب دیگر نیز امسال احداث خواهند شد.

امانی، ساخت و احداث نمازخانه‌های بین‌راهی را بسیار مهم و پر اهمیت دانست و ادامه داد: سعی شده این نمازخانه‌ها در کنار راهدارخانه‌ها ساخته شوند تا در صورت نبود سرمایه‌گذار، نگهداری این پروژه‌ها نیز بر عهده حوزه راهداری باشد.

وی ساخت نمازخانه بین‌راهی در محور اردبیل به سرچم را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: موقعیت مکانی این نمازخانه در بهترین حالت است و مسافران و راهبران جاده نیز استقبال خوبی از آن خواهند داشت.

کلیم اله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۱۳۴ مترمربع است، اظهار کرد: ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه برای احداث این نمازخانه برآورده شده است.

وی محوطه ساختمانی این نمازخانه را ۱۸۶ مترمربع عنوان کرد و گفت: این پروژه در مدت پنج ماه احداث و به مردم استان اردبیل تقدیم خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha