جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
اجرای طرح نور

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه از روز اول اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) تاکنون با نیروی انتظامی شهرستان گناوه همکاری نمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه از روز اول اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) تاکنون با نیروی انتظامی شهرستان گناوه همکاری نمودند.

در یک همکاری موثر، حوزه علمیه و نیروهای انتظامی با همکاری یکدیگر طرح عفاف و حجاب را به بهترین شکل ممکن در جامعه اجرا کنند، این همکاری نشان از اهمیت حفظ ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه دارد.

با توجه به اهمیت حفظ عفاف و حجاب در جامعه، حوزه علمیه و نیروهای انتظامی به هم پیوسته‌اند تا با برنامه‌ها و فعالیت‌های مشترک، این ارزش‌های مهم را ترویج دهند. همکاری این دو نهاد در اجرای طرح عفاف و حجاب به عنوان یک مثال موفق از هماهنگی و تعامل میان حوزه علمیه و نیروهای انتظامی است.

سمیه سادات بهرامی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه اظهار کرد: همکاری با نیروهای انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب اهمیت بسیاری دارد و ما به تعامل مثبت و موثر با این نهاد افتخار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: همکاری با حوزه علمیه در ترویج ارزش‌های اخلاقی و حفظ عفاف و حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به این همکاری ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha