یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قران

حوزه/ غرفه جامعه قرآنی قاریان مشهد اقدام به عرضه ۳۰ کتاب و محصول قرآنی در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نموده است.

مسعود کسایی، مسئول غرفه جامعه قرآنی قاریان مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، با اشاره به این که جامعه قرآنی قاریان مشهد در سال ۶۸ توسط اساتید، قاریان و حفاظ مشهدی تأسیس شد، اظهار داشت: در آغاز فعالیت این موسسه و تشکل قرآنی مورد تأیید و تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان دست خط مبارکی برای این منظور نوشته و توصیه هایی بیان فرمودند.

وی افزود: در واقع این مؤسسه اولین مؤسسه قرآنی است که پس از انقلاب تأسیس شده، ضمن آن که در سال ۷۳ نیز اقدام به راه اندازی مرکز تربیت مدرس و مربی قرآن کرد.

مسئول غرفه جامعه قرآنی قاریان مشهد همچنین گفت: اولین مهد قرآن کشور نیز در سال ۷۸ توسط همین مؤسسه ایجاد شد و اجمالاً اینکه در طول این سال ها در عرصه های قرآنی خدمات زیادی داشته به نحوی که در سطح کشور نیز الهام بخش و تحول آفرین بوده است.

کسایی ادامه داد: در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز حدود ۳۰ کتاب و محصول قرآنی عرضه کرده ایم و در ضمن، ویژه نامه هایی درباره اساتید شاخص و قاریان برتر منتشر کرده ایم تا تجربیات این عزیزان به این طریق به نسل جوان جامعه قرآنی منتقل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha