دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 1147575
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
حمایت از کودکان نیازمند

حوزه/ پویش ملی حمایت از کودکان نیازمند با هدف حامی یابی با استقرار بیش از ۱۹۰ پایگاه ویژه در بارگاه مطهر امامزاده‌ها و محل برگزاری آئین‌های شب قدر و مساجد و اماکن مذهبی استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۲۸ پایگاه ویژه کمیته امداد و ۱۶۰ پایگاه مراکز نیکوکاری و تعدادی پایگاه از استان سمنان در شهرهای تهران و مشهد با پویش‌هایی نظیر ماه مهربان را کامل کنیم و همدلی با کودکان بی بضاعت از عموم مردم و خیرین جهت پذیرش فرزند معنوی جهت حمایت مالی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ثبت نام می‌کنند.

محمدحسین ذوالفقاری از استقبال مردم از این پویش‌ها بخصوص در شب‌های قدر خبر داد و گفت: علاوه بر این پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، علاقمندان می‌توانند بصورت غیر حضوری نیز با ارسال عدد ۰۲۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نیز مراجعه به آدرس Ekram.emdad.ir برای حمایت از ایتام و کودکان بدسرپرست و نیازمند اقدام کنند.

به گفته وی هم اکنون افزون بر ۲۰ هزار حامی در استان سمنان از ۶ هزار فرزند معنوی خود در طول سال حمایت می‌کنند.

ذوالفقاری افزود: روند ثبت نام بسیار ساده است و هر فردی با هر میزان توانایی مالی می‌تواند در این طرح شرکت کند و مسئولیت یک یا چند فرزند را بپذیرد و ماهانه مبلغ مورد نظر خود را به حساب اختصاصی فرزند معنوی خود واریز کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: این حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی ماهانه کمک‌های غیر نقدی خود را در مناسبت‌ها نظیر بازگشایی مدارس با بسته آموزشی و ایام دیگر سال با بسته‌های غذایی و معیشتی به فرزندان خود اهداء می‌کنند و نیز هر سال جشن آرزوها به منظور برآورده کردن آرزوهای این کودکان با مشارکت حامیان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha