دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 1149881
۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
امام جمعه سرعین

حوزه/ حجت‌الاسلام شیر علیپور گفت: اغلب تحلیل‌گران سیاسی و اطلاعاتی در غرب معتقدند ایران اسرائیل را مجازات خواهد کرد و مجازات قطعی است و اگر هم ابهامی وجود داشته باشد، صرفاً درباره زمان، موقعیت و کیفیت عملیات انتقامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد شیر علیپور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سرعین که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد، اظهار داشت: از مؤمنان، مردانی هستند که به آنچه باخدا بر آن پیمان بستند و تا پای جان از حق صادقانه دفاع کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند و به شرف شهادت نایل آمدند و برخی از آنان نیز در انتظار شهادت هستند و هیچ تغییر و تبدیلی در پیمانشان ندادند.

وی در خصوص تنبیه قطعی رژیم اسرائیل در تجاوز به کنسولگری ایران که خاک ایران حساب می‌شود، یادآور شد: مقامات آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به دست‌وپا افتاده‌اند و از ایران می‌خواهند اسرائیل را به‌خاطر اقدام تروریستی در دمشق مجازات نکند.

وی یادآور شد: اغلب تحلیل‌گران سیاسی و اطلاعاتی در غرب معتقدند ایران اسرائیل را مجازات خواهد کرد و مجازات قطعی است و اگر هم ابهامی وجود داشته باشد و موجب گمانه‌زنی‌های متنوع شود، صرفاً درباره زمان، موقعیت و کیفیت عملیات انتقامی ایران است، همین مسئله نیز برای صهیونیست‌ها آزاردهنده‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که اسرائیل در پاسخ به اقدام ایران حماقتی مرتکب بشود، اما پیش‌بینی می‌شود سطح حماقت کاملاً کوچک و صرفاً برای حفظ آبروی ازدست‌رفته باشد، اما در صورت کوچک‌ترین عکس‌العمل اسرائیل بعد از اقدام ایران، قطعاً پاسخی در همان سطح قبلی از جانب ایران دریافت خواهد کرد.

امام‌جمعه سرعین تصریح کرد: قدرت‌نمایی اسرائیل در رسانه و جنگ روانی رسانه‌ای چیز جدیدی نیست و قطعاً در صورت دریافت ضربه‌ای جدی و کوبنده جرأت کوچک‌ترین عکس‌العمل را نیز نخواهد داشت و به حول و قوه الهی جبهه مقاومت پس از این اقدام ایران علیه اسرائیل با ظرفیتی مضاعف طومار رژیم موقت و کودک‌کش صهیونیستی را در هم خواهد پیچید.

حجت الاسلام شیرعلی پور به سخنانی از شهید چمران اشاره کرد و یادآور شد: خدایا هنگامی که شیپور جنگ طنین‌انداز می‌شود، قلب من شکفته شده و به هیجان در می‌آید، زیرا جنگ مرد را از نامرد مشخص می‌کند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha