جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
عراق

حوزه/ شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران گفت: مقاومت اسلامی عراق در مرحله دوم، ۱۴ عملیات نظامی را طی چند روز علیه مواضعی در رژیم صهیونیستی انجام داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، در ادامه حملات موثر گروه مقاومت اسلامی عراق علیه مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی مرحله دوم عملیات نظامی طی چند روز علیه مواضع این رژیم توسط دبیر کل کتائب سیدالشهدا اعلام شد.

شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه با اشاره به عملیات‌های نظامی این گروه علیه دشمن متجاوز صهیونیستی اظهار کرد: در خلال مرحله دوم عملیات نظامی که توسط حاج ابوعلاء الولایی، دبیرکل گردان های سیدالشهدا علیه السلام اعلام شد ، مقاومت اسلامی عراق ۱۴ عملیات نظامی را با استفاده از پهپاد انجام داد که طی ۱۱ روز رژیم صهیونیستی را در هم کوبید.

العبادی افزود: عملیات نظامی که توسط مقاومت اسلامی اعلام شد، یک هدف استراتژیک مهم را در جولان اشغالی و یک هدف حیاتی را در سرزمین اشغالی اجرا کرد که متعاقبا اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص دیگر مواضع اعلام شده در اراضی اشغالی توضیح داد: جولان، فرودگاه حیفا، پایگاه رامات دیوید، یک هدف نظامی در ایلات، پایگاه یوهنتن، یک هدف در الیون، پایگاه هوایی تل نوف، یک هدف مهم در داخل سرزمین های اشغالی، اشدود، یک پالایشگاه نفت در حیفا ، پایگاه یاردن غربی و پایگاه الیفالت از جمله اهداف دیگر مقاومت در اراضی اشغالی بودند.

نماینده کتائب سید الشهدا در ایران با بیان اینکه این عملیات‌های نظامی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام شده تأکید کرد: این عملیات‌های نظامی با هدف انتقام از خون شهدای غزه و کرانه باختری انجام شده و برای اولین بار نقاطی مورد اصابت قرار گرفت، از این رو دشمن صهیونیستی در آینده ضربات بیشتری را دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha