شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیین تجلیل از فعالان فرهنگی، در سالن جلسات حوزه مدیریت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

حوزه/مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: همه ما در قبال فرهنگ جامعه مسئولیم و باید در جهت اصلاح فردی و اجتماعی جامعه با برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی مناسب و تأثیر گذار، اقدام نمائیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، صبح امروز آیین تجلیل از فعالان فرهنگی، در سالن جلسات حوزه مدیریت جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام پیروز فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: "فرهنگ در جامعه همانند اکسیژن و هوایی است که تنفس می‌کنیم و ناچاریم تنفس کنیم، اگر این هوا پاکیزه باشد، اثرات مثبت به همراه دارد و اگر آلوده باشد، برای تمامی آحاد جامعه اثرات مخرب و زیانباری به همراه دارد".

وی افزود: فرهنگ جامعه همانند کشتی است که همه ما بر آن سوار هستیم و اگر کسی بگوید من می‌خواهم زیر پای خودم را سوراخ کنم و با کسی کار ندارم، این اقدام او باعث نابودی تمامی سرنشینان کشتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه ما در قبال فرهنگ جامعه مسئولیم و باید در جهت اصلاح فردی و اجتماعی جامعه با برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی مناسب و تأثیر گذار، اقدام نمائیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمن در جهت زمینه سازی برای انحراف فکری و عقیدتی ملت ایران علی الخصوص جوانان و نوجوانان، ابراز کرد: امروز در جبهه فرهنگی، همانند ۸ سال جنگ تحمیلی باید با همدلی، اتحاد، ایثار و اخلاص در کنار همدیگر به مقابله اصولی و صحیح با دشمن بپردازیم که اگر در این مسیر قدم برداریم، قطعا نصرت و یاری خداوند هم شامل حالمان خواهد شد.

در پایان این جلسه که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برگزار شده بود، از افرادی که در سال گذشته در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، با این دفتر همکاری داشته‌اند تجلیل به عمل آمد.

همه در قبال فرهنگ جامعه مسئولیم

همه در قبال فرهنگ جامعه مسئولیم

همه در قبال فرهنگ جامعه مسئولیم

همه در قبال فرهنگ جامعه مسئولیم

همه در قبال فرهنگ جامعه مسئولیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha