شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 1154600
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در مسجد جمکران

حوزه/ پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس عصر امروز از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران بر دوش مردم قم تشییع و در صحن جامع این مسجد مقدس به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس عصر امروز از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران بر دوش مردم قم تشییع و در صحن جامع این مسجد مقدس به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش: مردم انقلابی و شهید پرور قم تشییع این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آل یاسین در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کردند و این دو شهید گرانقدر به سمت میعادگاه منتظران ظهور بدرقه شدند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقامه نماز کرد و در ادامه مراسم تدفین در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس که به دستور امام زمان (عج) بنا شده، برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در قبور مطهر این دو شهید قرار گرفتند و ابدان این شهدا را در جایگاه ابدی آنها قرار دادند.

گفتنی است: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha