سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت‌الاسلام غلامی

حوزه / حجت‌الاسلام غلامی گفت: تعریف زبانی از کارگر خوب، اما ناکافی است و مسئولان باید تلاش کنند زندگی کارگر با امنیت شغلی و رفاه در زندگی ارتقاء پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: شورای تأمین استان و در رأس آن استاندار، امنیت مردم بشاگرد و بخش سندرک را با کنترل وانت‌های سوخت بر برقرار کند تا بیشتر از این شاهد تلفات جانی نباشیم.

وی افزود: در غالب محلات بخش سندرک و هشت بندی خصوصا دانش آموزان، امنیت‌شان با خطر برخورد با این وانت‌ها مواجه است.

امام جمعه بشاگرد، نهم اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر را گرامیداشت و گفت: تعریف زبانی از کارگر خوب، اما ناکافی است و مسئولان باید تلاش کنند زندگی کارگر با امنیت شغلی و رفاه در زندگی ارتقاء پیدا کند.

حجت‌الاسلام غلامی، با اقتباس از حکمت ۲۳ نهج‌البلاغه «مَنْ أَبْطَأَ بِهِ عَمَلُهُ، لَمْ یُسْرِعْ بِهِ [حَسَبُهُ] نَسَبُهُ/ کسی که کردارش او را به جایی نرساند، افتخارات خاندانش اورا به جایی نخواهد رسانید.»، اظهار کرد: اولویت عمل بر حسب و نسب نیست و درست است که نسب عالی یکی از مزایای اجتماعی افراد محسوب می‌شود ولی در واقع جنبه تشریفاتی دارد، آنچه به حقیقت و واقعیت مقرون است اعمال خود انسان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیار دیده‌ایم افرادی که از خانواده‌های پایین بودند به سبب جد، جهد، تلاش و کوشش به مقامات عالی رسیده‌اند در حالی که افراد دیگری با نسب‌های عالی بر اثر سستی و تنبلی خوار و بی مقدار شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha