شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تصاویر/ نشست اساتید و اولیای طلاب مدرسه علمیه علوی قم با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری تصریح کرد: وقتی شخصی طلبه می‌شود، یعنی عمرش را وقف امام‌ زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرده است و می‌خواهد تمام استعداد، قلم، جسم و... خودش را در راه دین خداوند خرج کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عالم‌زاده‌نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در همایش خانواده‌های طلاب مدرسه علمیه علوی قم گفت: خداوند یک عده خاص را برای پیشبرد کلان پروژه خودش در زمین انتخاب کرده است.

وی با تاکید بر برگزیده شدن ۱۲۴ هزار پیامبر و ائمه اطهار(علیه‌السلام) برای کلان پروژه خداوند، افزود: خداوند بعد از گرفتن عهد از طلاب، آن‌ها را برای خودش و دینش خالص می کند و پیشبرد دینش را بر عهده‌ی آن‌ها می گذارد.

استاد حوزه بیان کرد: برای رفع تمامی نیازهای انسان، موسسات و نهادهایی تاسیس شده و حوزه‌ علمیه نیز مسئول تامین نیازهای معنوی و دینی مردم است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به نقش روحانیت در حفظ دین در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: اینکه امروزه مکتب نورانی اهل بیت(ع) و نام های مبارک امام حسین(علیه‌السلام) و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جهان مطرح است به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالم‌زاده‌نوری در پایان خاطرنشان کرد: وقتی شخصی طلبه می‌شود، یعنی عمرش را وقف امام‌ زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرده است و می‌خواهد تمام استعداد، قلم، جسم و... خودش را در راه دین خداوند خرج کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha