شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
دیدار فرمانده سپاه الغدیر و مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر با حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر با حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در محل مدیریت حوزه علمیه دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس ضمن تبریک فرارسیدن سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و اشاره به عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی از رشادتها و تلاش‌های پاسداران در عرصه های مختلف تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس عنوان کرد: دشمن نمی تواند بفهمد و درک کند که علت آن چیست و چگونه می تواند که جمهوری اسلامی ایران هر دفعه از زیر بار فشارها، تحریمها و دشمنی های دشمنانش، بلند شود، سینه سپر کند و راه خودش را ادامه دهد.

وی ادامه داد: اینها نتوانستند بفهمند که در عالم بشر غیر از محاسبات و مناسبات سیاسی، یک محاسبات و مناسبات دیگری هم وجود دارد که آنها قادر به فهم آن نیستند و آن سنت های الهی است مانند آن‌که خداوند میفرماید: «اِن تَنصُرُوا اللَهَ یَنصُرکُم» اگر طریقی که میروید و جهت‌گیری ای که می کنید نصرت خدا باشد یعنی نصرت دین خدا و ارزشهای الهی، خداوند نیز شما را کمک خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه استان یزد گفت: باید اقدامات و فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که همواره در راه حفظ و تعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و سعادت کشور و مردم عزیزمان بوده است را با برنامه ای منسجم به همگان تبیین کرد و شناساند.

سردار زارع کمالی ضمن تشکر از همکاری‌های حوزه علمیه و سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: حوزه علمیه مجموعه‌ای است که یکی از پایه‌های تمدن نوین اسلامی‌ست، چرا که مرجعیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی روحانیت بوده و در رأس آن ولایت فقیه می‌باشد.

وی ادامه داد: دشمن سرمایه‌گذاری کرده تا روحانیت را به خیال باطل خود تضعیف کند و مردم را نسبت به آن بی اعتماد سازد تا پایه‌های تمدن نوین اسلامی زده شود اما حقیقت آن است که مردم به روحانیت همیشه اعتماد داشته و دارند و باید قدر این اعتماد را دانست.

زارع کمالی با اشاره به عملیات "وعده صادق" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، گفت: حیثیت، آبرو و هیمنه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در این عملیات شکست و آنچه موجب شد که عملیات "وعده صادق" چنین موفقیتی را کسب کند در کنار ایمان، همدلی و همکاری دستگاه‌های دیپلماسی، نیروهای مسلح، رسانه و... بوده است.

در پایان این دیدار به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha