جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید وی روشنگر راه تمام رهجویان است.

یه گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین جواد جعفری، نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری الگوی جامعه بوده و افکار و عقاید وی روشنگر راه تمام رهجویان است.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت علم و دانش از نگاه امام صادق(ع) در احادیث مختلف خاطرنشان کرد: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چرا که در این راه بینش عمیقی پیدا کرده و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سایه دانش عمیق انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند، خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبوده و به حداقل آگاهی بسنده کنند خیر زیادی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان اینکه از این احادیث می توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، ادامه داد: پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش راه ضلالت و گمراهی را در پیش گرفته‌اند ،گفت: این افراد مبانی دین که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است را انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha