جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1153793
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
روز معلم

حوزه/ به همت مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آستانه به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم، مراسم تجلیل از اساتید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم، مراسمی با حضور حجت‌الاسلام مقدسی پور امام جمعه آستانه، حجت‌الاسلام و المسلمین گودرزی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان به همراه معاونین و مدیر و اساتید مدرسه علمیه خواهران آستانه در حرم امامزاده عبدالله روستای سورانه برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام مقدسی پور در تشریح معلم در تراز انقلاب خاطر نشان کرد : یکی از اهداف راهبردی و حیاتی برای انقلاب اسلامی، تربیت نسل متناسب و هماهنگ با آموزه‌های اسلامی است.

وی گفت: در تمام طول دوران پس از انقلاب، فعالان جبهه انقلاب سعی کردند با تربیت و پرورش معلمین و مربیان متناسب با ویژگی های معلم تراز در تعلیم و تربیت اسلامی، به رشد و شکوفایی نظام آموزشی که وظیفه خطیر تربیت نسل و ساخت انسان های با کرامت را داراست، دست پیدا کنند.

حجت الاسلام مقدسی پور خاطر نشان ساخت: مسلما بارزترین الگوی جمهوری اسلامی از تعلیم معلم تراز انقلاب، شهید مرتضی مطهری بوده است.

در ادامه این مراسم پذیرایی ناهار و هدایایی برای اساتید از طرف مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آستانه صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha