جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1153795
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
ساوه

حوزه/مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س)ساوه گفت: معلمی شغل نیست، بلکه عرصه و میدان تاثیر و تاثیر گذاری است که روح و جان افراد را پرورش داده و به سوی رشد و تعالی و ترقی می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،آیین بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با سخنرانی خانم زهرا مدنی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) ساوه و با حضور موسس، هیئت امنا و مدیر سابق این مدرسه علمیه، اساتید و طلاب برگزار شد.

در این مراسم خانم مدنی ضمن تبریک این روز بزرگ به همه اساتید و زحمتکشان این عرصه، اشاره‌ای به شخصیت علمی و اخلاقی استاد شهید مرتضی مطهری کرد و این روز را یادآور افکار و اندیشه های مجاهد و فیلسوف بزرگ انقلاب اسلامی این شخصیت وارسته دانست و خاطرنشان کرد: جا دارد ره‌آورد تلاش های فکری این شهید والا مقام بیش از پیش به نسل های آینده شناسانده شود.

وی در اهمیت ارزش و مقام علم به بیان نکاتی پرداخت و گفت :اولین دلیلی که باعث برتری علم بر ثروت می شود این است که علم، نگهبان انسان است.

مدنی در ادامه بیان کرد: مال با نفقه دادن و خرج کردن از بین می رود، درحالی که علم با ترویج و انتشار آن بیشتر می شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ساوه به ارزش و جایگاه مقام شامخ معلمان، و اساتید اشاره نمود و اظهار داشت: معلمی شغل نیست، بلکه عرصه و میدان تاثیر و تاثیر گذاری است که روح و جان افراد را پرورش داده و به سوی رشد و تعالی و ترقی می برد.

در پایان ضمن اجرای برنامه های متنوع، از اساتید با اهدای لوح و کارت هدیه، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha