شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
مرکزی

حوزه/ در ایام شهادت مظلومانه امام صادق(ع) یادواره شهدای شهرستان زرندیه در مسجد علی ابن ابی طالب(ع) شهر مامونیه واقع در استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان مرکزی، سردار سید مجید موسوی، طی سخنانی در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان ابراز داشت: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز ما حافظ این انقلاب و ارزش های والای آن هستیم.

وی همچنین فرهنگ ایثار و شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور دانست و افزود: ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه امری ضروری است.

تحلیلگر و پژوهشگر مسایل سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه به فرموده حضرت امام(ره) «قرن آینده، قرن اسلام است و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت ها را به خاک مذلت خواهند نشاند» گفت: به لطف الهی این مهم در حال تحقق است و همگان در حوادث اخیر آن را مشاهده کردند ...

وی همچنین به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را به جهانیان به اثبات رساند و جوانان مقاوم فلسطینی عملیاتی را طرح ریزی کردند که دشمن صهیونیست را غافلگیر محض و مطلق کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی علیرغم کمک ۴۰کشور باز هم شکست سنگینی خورد و خسارات زیادی متحمل شده و امروز هر کدام از بخش های مختلف جبهه مقاومت به تنهایی تن دشمنان صهیونیستی و آمریکایی را می لرزاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha