دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: کنگره بزرگداشت ماموستا عبدالله باشماق؛ از چهره‌های مذهبی و فرهنگی تأثیرگذار در فقه و مذهب، پنجشنبه هفته آینده در شهر دهگلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، علی اصغر دریایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: یکی از وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی معرفی شخصیت‌های مذهبی، فرهنگی و ملی و همچنین نشر اندیشه‌های آنان برای نسل‌های آینده است.

دریایی در ادامه سخنان خود گفت: به همین منظور کنگره بزرگداشت ماموستا ملاعبدالله باشماق امسال در شهر دهگلان از توابع استان کردستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: ماموستا ملاعبدالله باشماق یکی از چهره‌های مذهبی و فرهنگی تأثیرگذار در فقه و مذهب است.

دریایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همچنین امسال شاهد برگزاری مراسم گرامی‌داشت «سارو بی روح» از شخصیت‌های نامدار شهرستان بانه و همچنین ویژه برنامه گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت الله فاضل گروسی در شهر بیجار خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همایش «مستطوره اردلان» با همکاری انجمن‌ها و موسسات فرهنگی سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: کنگره استانی بزرگداشت ماموستا عبدالله باشماق پنجشنبه هفته آینده در شهر دهگلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha